yoga-posparto-img

Ioga Postpart (mamàs i nadons)

Com és una classe?

En arribar ens col·locarem amb les cames creuades i cantarem 3 vegades el mantra Om. Així, connectarem amb nosaltres i amb el nadó i acabarem de deixar el món de fora rere els finestrals de Mamayoga. També ens recordarem a nosaltres mateixes que el nadó estarà com hagi d’estar, que no l’exigirem (encara que sigui amb paraules) que estigui en silenci. Al nostre espai els nadons no molesten, es poden expressar amb naturalitat i sense judicis. Nosaltres com a mares els atendrem, donant-los el pit o el biberó quan ho necessitin, bressolant-los, dient-los cosetes. No tenim l’expectativa de fer la classe sencera, sinó que és una hora per a cuidar-te a la vegada que cuides del teu nadó. Aquest serà el gran objectiu a la classe, que vegis que pots compartir l’espai amb el teu/va fill/a a la vegada que cuides de tu.

Les nostres classes són sempre dinàmiques, així que començarem amb salutacions al sol, torsions, estiraments per a la teva espatlla, i més. A cada classe farem hipopressius, la tècnica per a la recuperació abdominal i de sòl pèlvic després del part.

Els últims 15 minuts de classe, farem massatges i jocs de ioga per als nadons. A ells els encanta, els estimula i ens ajuda a fer vincle i a despertar aquesta connexió mare i fill. Per acabar, els cantarem i ens cantarem “L’etern sol”, utilitzant el nostre poder de mares per donar-los tot el nostre amor i bons desitjos.

Quan pots començar?

  • Si has tingut un part vaginal, unes 6 setmanes després de donar a llum.
  • Si ha sigut per cesària, unes 8.

Fins quan?

  • Fins que el teu nadó gategi.