Professora d’Embaràs, Post-part, Hatha, Vinyasa i Ashtanga
Motivada per trobar una mica de llum a un procés de salut que em tenia immersa en un bloqueig mental, emocional i físic, vaig sentir la crida del yoga com a sanació personal. La primera formació va ser en Ashtanga al 2016 i l’ordre i la disciplina d’aquest tipus de yoga em va ajudar moltíssim a centrar-me en mi.
Vaig continuar formant-me i per això vaig anar a parar a Bali on vaig fer tallers de High Fly Yoga, a Londres de Yin Yoga i a Mamayoga la formació d’Embaràs i post-part.
Justament durant la formació a Mamayoga vaig tenir una revolució personal molt profunda. Sortia d’una relació i se’m va remoure el fet que potser no seria mai mare. Va ser molt intens i la formació em va ajudar a fer les paus i a no aferrar-me a cap pensament que em portava al malestar.
Avui en dia sóc mare de l’Àlex, nascut el Juny del 2021. Tot canvia si deixes anar les expectatives i et centres en tu i només tu.