Susana brinda un espai relaxat i segur on deixar-se
tenir cura, amb amor, des de l'experiència i l'empatia.
Sóc la Susana, la mare d'una nena i un nen, i també titulada a Fisioteràpia i Quiromassatge. Durant la meva trajectòria professional m'he centrat en la primera infància però, arran de la maternitat, m'he interessat en la cura de la mare gestant.
El meu pas per Mamayoga m'ha enriquit personalment i m'ha obert un nou camí. Allà vaig trobar una tribu, un suport, una caloreta acollidora que encara m'acompanya i em sento feliç de poder-ne formar part. La maternitat ha estat una experiència transformadora per a mi on m'he redescobert i he positivitzat la meva vulnerabilitat.
Això és el que ofereixo a Mamayoga, un espai de mim on sentir-te cuidada i acompanyada, on connectar amb la teva necessitat. La meva proposta és un massatge adaptat a les particularitats de cada persona, un moment d'escolta per reequilibrar el cos. Valorarem juntes la intervenció més adequada en cada moment: massatge relaxant, descontracturant, drenant o una combinació.
55€ per a alumnes
60€ per a no alumnes
susanaperezverdu@gmail.com
657 36 22 43
En fer clic al següent botó accediràs a la teva secció de subscripcions on veuràs una taula amb informació sobre la teva subscripció.
Per cancel·lar, fes clic al botó «Veure» a la dreta de la taula i després, a l'opció «Cancel·lar».
Si cancel·les, perdràs el teu accés a tots els nostres serveis, però fa molt de temps que estem juntes i volem seguir al teu costat amb la nostra quota d'acompanyament, exclusiva per a alumnes.
També pots enviar-nos un email a info@mamayoga.es