Asanes de ioga per a embarassades

Facebook
Twitter
WhatsApp
Instagram
Asanes de ioga per a embarassades

El procés del embaràs pot ser desbordant des del primer minut en què es revolucionen les hormones de la dona. I és que cadascuna pot viure el seu embaràs d'una manera diferent, fins i tot diferents embarassos de formes diferents en una mateixa persona. A Mamayoga ens agrada acompanyar-te durant l'embaràs perquè aprofitis al màxim la teva energia femenina durant la gestació. Per això avui t'expliquem sobre els beneficis d'aquestes 5 asanes de ioga per a embarassades.

Els beneficis del ioga per a embarassades

El moviment és necessari en el moment de l'embaràs, però també cal sentir-nos acompanyades, acompanyades, compreses i protegides. Per això, la pràctica de qualsevol esport no és per a tots els públics quan està creixent vida al ventre de la dona. El primer benefici que hem de buscar és trobar l'equilibri emocional a través de l'esport o exercici que realitzarem.

5 asanes de ioga per a embarassades

És per això que esports com el pilates o el ioga, i en concret les classes que impartim a la nostra escola, formen el complement ideal per acompanyar aquests moments tan importants a la vida de la dona. Ja sigui en el procés de gestació, postpart o lactància, el cos femení s'està acostumant a una nova realitat. A Mamayoga ens encarreguem d'ensenyar-te com comprendre aquesta realitat i connectar amb el teu cos a través de lexercici i la respiració.

Baddha konasana o la postura de la papallona

Dins del repertori de les asanes de ioga per a embarassades que podem posar en pràctica, aquesta és una de les que hauríem de fer des dels primers mesos d'embaràs. Aquesta postura ens ajuda amb la obertura de malucs, que serà de gran ajuda per facilitar el moment del part.

Encara que aquest tipus de treballs de flexibilitat, són de resultats a llarg termini. Per això hem de ser pacients i començar a treballar aquesta postura des dels primers mesos, o fins i tot abans.

Asana papallona per a embarassades

Ultrasana o la postura del camell

Aquesta asana ens ajuda a reconnectar amb la nostra respiració i energia femenina i és ideal per realitzar al darrer trimestre de l'embaràs. L'important en fer aquesta asana és controlar la respiració per poder obrir pit i oxigenar el cos, sentint l'energia que hi entra i transmetent-la a través del nostre cos.

Tadassana o la postura de la muntanya

Per fer una connexió amb tu mateixa i sentir com flueix el teu embaràs, aquesta posició és una de les millors. Gaudir de la respiració durant les asanes de ioga i sentir el nostre cos unit al del nostre nadó, és una cosa que ens emociona i empodera, que forma part de nosaltres com a dones i que podem viure d'una manera molt més intensa a través del ioga.

La postura del gat i de la vaca

I finalment, per a totes les persones en general, però per a les dones embarassades en particular, en aquesta llista de nanses de ioga per a embarassades, no podia faltar alguna dedicada a cuidar la nostra salut postural. La columna vertebral està constantment patint, però quan li donem un pes extra i esperem que ho suporti sense fer cap exercici per compensar, podem patir dolors.

Per això és important alternar, sempre amb respiracions pausades per deixar que l'energia flueixi, i que les emocions surtin, la postura del gat i de la vaca. Com més avançat estigui el nostre embaràs, més caldrà enfocar-se a fer amb compte aquesta asana.

Finalitzar amb la asana Savasana

Per acabar, hem de connectar amb el nostre interior a través de l'asana Savasana, una de les més importants. On caldrà acabar la relaxació amb una postura supina intentant deixar la ment el més relaxada possible. La connexió amb el nostre cos i amb la terra és essencial en aquesta postura, enfocant-nos en el moment present, eliminant del nostre horitzó tota la resta.

Adaptar asanes de ioga per a embarassades

En els darrers mesos d'embaràs cal tenir especial compte amb les asanes que es realitzen, així com es tenen diferents cures en altres aspectes diaris. Per això, pots acudir a una consulta ginecològica si tens dubtes sobre l'exercici que pots fer, o acudir a llocs especialitzats.

Si prefereixes estar a casa, pots apuntar-te a les nostres classes especials de Ioga en línia per a embarassades, alguns dels nostres tallers, o demanar informació que et donarem encantades.

D'altra banda, si ja ets mare i cerques sentir-te acompanyada en aquest procés, pots formar part de els nostres grups d'acompanyament gratuïts, per viure aquesta experiència juntament amb més dones empoderades que estan passant pels mateixos processos que tu.

Asanes de ioga per a embarassades

També et pot interessar

caCA